środa, 12 października 2011

Szybkie tosty z jajkami przepiórczymi i lekką pomidorową przegryzką

Przyznaję się bez bicia do tego, że o akcji TOST, BURAK, KAWIOR... przygotuj potrawę na 3. Kuchnia+ Food Film Fest przypomniałam sobie w ostatniej chwili (mimo, że jeszcze w sobotę planowałam kupno buraków). Tym samym na poczekaniu wymyśliłam tosty ze składników, które nawinęły mi się pod ręką.

Miałam dobrą oliwę, a i bułka była już nieco czerstwa, więc się zrobiły z tego fajne, chrupiące grzanki. Zaś jajka przepiórcze dodały nieco lekkości, bo moim zdaniem (i smakiem) są delikatniejsze od kurzych. A do przegryzki szybki miks: czerwona cebulka, pomarańczowy pomidor, mięta, oliwa i kolorowy pieprz. Szybka kolacja z tego wyszła (a będzie też dobrym pomysłem na śniadanie) :)

ps. a z następnym wpisem wracam do „gotowania na okrągło” ;)

Edit z 18.10.2011 r. ---> a oto podsumowanie akcji



Szybkie tosty z jajkami przepiórczymi i lekką pomidorową przegryzką (pomysł własny)

Tost:

oliwa
długa bułka
jajka przepiórcze

Na patelni podgrzałam oliwę i kładłam na nią kromki, aż do zrumienienia. Osobno posadziłam jajka, a potem ułożyłam na tostach.

Sałatka:

pomarańczowy pomidor
czerwona cebula
mięta z krzaka
kolorowy pieprz, świeżo zmielony
oliwa extra vergine

Wszystkie składniki wymieszałam razem i zjadłam przegryzając tostami


Dodaję do akcji:



10 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają te tosty Sis:)
    A wiesz, ja juz całkiem sporadycznie biorę udział w akcjach. Raczej tylko w tych, które są kontynuacją zeszłorocznych.
    Jakoś mi się już odechciało nowych.;)

    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiórcze są superowe! reszta, oczywista też!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sisi--->a ja mam na nowo zapał do blogowania ;)

    Princi--->czyli nie jestem jedyna, uf! Ależ mi ulżyło ;)

    Gutku--->zastanawiam się właśnie, dlaczego tak dawno ostatni raz je jadłam...

    Grażka--->i na poczekaniu ;))


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak smakują jaja przepiórcze? Nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jak kurze, tylko trochę bardziej żółtkowo i mniej nachalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sis, do blogowania ja też mam, ale do akcjowania mniej.
    Po prostu biorę udział w tych, które znam, które mają swoją kontynuację ,jak akcja Szarlotki na przykład.
    A akcji z durszlaka czy miksera już po prostu nie śledzę.

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczko, te przepiórcze to Ci się nawet rozmiarem wpasowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sis--->na Szarlotka akcję i ja coś właśnie obmyślam, ale w weekend jestem poza kuchnią, ale za to w Gdańsku :)

    Małgoś--->i o to chodziło! ;)

    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Pozdrawiam
oczko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...